Trekronergade Freinetskole i Valby søger pædagog med ledelsesfunktion til SFO pr. 1. maj 2018 eller snarest muligt.

Vi har en pædagogstilling ledig i vores dejlige SFO, som hedder Hygge, med børn fra 0. til 6. klasse.
Du har også skemalagte timer i vores børnehaveklasse, ligesom du skal varetage idræts- og bevægelsestimer for 1. og 2. klasse.
Ansættelsesgraden er 87 procent, og den faste arbejdstid ligger primært fra 11.45-16.30.
Vi lønner efter gældende overenskomst med BUPL.

Faglige kvalifikationer :

- Du er en uddannet, erfaren pædagog
- Du er dygtig til relationsarbejde
- Du har en anerkendende tilgang til børn, forældre og kolleger
- Du har en klar idé om, hvad du vil med børnene gennem det fælles tredje
- Du har overblik: du kan igangsætte aktiviteter for større grupper af børn samtidig med, at du har øje for det, der foregår i periferien
- Du har lyst til at deltage i kollektiv ledelse og organisere og planlægge dit eget og det fælles arbejde

Personlige kvalifikationer :

- modenhed og erfaring med børn
- personligt nærvær, evne til at møde børnene i øjenhøjde, naturligt kontaktskabende med børn
- blik for mange forskellige typer børn
- struktureret med overblik og organisatorisk tæft
- naturlig tydelighed

Ansøgningsfristen er tirsdag den 20. februar kl. 12. Vi har samtaler i uge 10.

Er du interesseret? Så læs mere her!