Ledig pædagogstilling pr. 1.8.2016

Vi leder efter en kollega til at indgå i vores brogede og sprudlende hverdag med en imødekommende, aldersintegreret børneflok (vores SFO dækker 0 - 6.kl).

Vi er en Freinetskole (0.-9.kl) i Valby med kollektiv ledelse, som i dynamisk samarbejde skaber rammerne for 204 børn og 25 ansatte.

Vi søger pr 1/8 2016 en pædagog med (livs-)erfaring og rummelighed. For dig er relationsarbejdet og dannelse til fællesskab vigtig. Du kan tage ansvar og initiativ og kan navigere med større børnegrupper - både planlagt og spontant. Ikke mindst har du tæft for aktiviteter, der vækker drenges interesse. Du er anerkendende og tydelig i relationen til både børn, forældre og kolleger.

Du vil indgå i et ligeværdigt medlederskab med SFO'ens anden fastansatte, og sammen fungerer I som bindeled mellem skole og SFO. Herudover vil du have 6 ugentlige timer i bh.klassen.

Stillingen vi tilbyder dig er på 66 % ansættelse. Hovedparten af arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 12.30-16.30. I stillingen er der inkluderet tid til samarbejde med både SFO-personale, samt skolens kollektivt ledede gruppe af lærere/pædagoger. Der vil være mulighed for at supplere med vikartimer i skolen.

Ansøgningen skal være os i hænde senest onsdag 18/5 kl 12.
Vi afholder ansættelsessamtalerne den 9/6.
Mail din ansøgning til: kontor@trekroner-freinet.dk mærket "Pædagog til Hygge".
Ansættelsen sker efter overenskomst med BUPL.

Hvis du har opklarende spørgsmål, kan du ringe tir-tors kl 9 - 9.15 på tlf. 36 17 81 40 (spørg efter Lene)